Gigantul american a introdus căștile fără fir Beats Studio 3 în ediție limitată, proiectate în parteneriat cu brandul de modă A-COLD-WALL, deținut în prezent de designerul britanic Samuel Ross.
Numit Beats Studio 3 Wireless – Ediție limitată A-COLD-WALL, căștile vin într-o paletă de culori de ardezie. Exceptând noul design, Beats Studio 3 sunt identice cu căștile existente pe care Apple le-a lansat pentru prima dată în septembrie 2017. Căștile vin cu tehnologia exclusivă Pure Active Noise Canceling (Pure ANC) de la Beats și sunt alimentate de cipul Apple W1.
Setul de căști poate fi achiziționat la suma de 350 de dolari în magazinele Apple SUA, însă detalii despre prețurile globale și disponibilitate nu sunt încă dezvăluite. În 2017, Beats Studio 3 Wireless au fost lansate la același preț de 350 de dolari și a venit în nuanțe de albastru, negru mat, trandafir de porțelan, roșu, gri și alb.
Potrivit surselor, căștile au o autonomie de până la 22 de ore de redare a muzicii la o singură încărcare. Bateria poate fi extinsă până la 40 de ore prin dezactivarea funcției Pure ANC. Există, de asemenea, o tehnologie Fast Fuel care vă ajută să oferiți suport mai rapid de încărcare, până la trei ore de redare în doar 10 minute de încărcare.
Apple a livrat Beats Studio 3 Wireless cu un cablu RemoteTalk de 3,5 mm, cablu de încărcare USB-A la USB Micro-B și o husă de transport. Căștile cântăresc 260 de grame.