Potrivit datelor analizate de pe urma unui sondaj anual MBLM care studiază efectele COVID-19 asupra loialității mărcii, pandemia nu a făcut decât să consolideze legătura fanilor Apple cu gigantul american, clasându-l în topul preferințelor.
Analiștii din spatele sondajului au acoperit 100 de mărci din zece industrii diferite, studiind modul în care au evoluat tendințele de fidelizare a consumatorilor, bazate pe 3.000 de cetățeni americani. În evoluția Apple s-a putut observa unul dintre cele mai interesante tipare vizibile.
Potrivit unui raport publicat de AppleInsider, gigantul tehnologic a fost singura companie aleasă atât de bărbați, cât și de femei, ca fiind una dintre primele trei mărci favorite. Pentru femei, Apple a fost prima alegere, în timp ce pentru bărbați, a ajuns pe locul trei după YouTube și Samsung.
Apple nu este singurul brand popular de pe piață în ceea ce privește disponibilitatea gadgeturilor, însă a reușit să obțină ceva destul de incredibil atât pe piața din SUA, cât și la nivel mondial. Este vorba despre o societate dependentă emoțional de o linie relativ scumpă de produse tehnologice.
Loialitatea fanilor Apple a crescut în mod constant de la an la an, procentul utilizatorilor crescând de la 41% la 51% în timpul pandemiei anul trecut, iara cum, Apple se mândrește cu un procent de 52%. Gigantul tehnologic preia conducerea în „împlinire”, „îmbunătățire”, „ritual” și „identitate”, se arată într-un articol publicat de PhoneArena.Cu toate acestea, Apple a pierdut la capitolul „nostalgia” față de Disney și Hershey’s.