În prezent, TikTok este principala platformă de socializare pentru partajarea videoclipurilor scurte de 60 de secunde, dar începând cu al doilea trimestru din 2021, creatorii vor avea la dispoziție și mai mult timp pentru videoclipurile lor. Într-un mesaj oficial, Drew Kirchhoff, managerul de produs al companiei a dezvăluit că serviciul va lansa opțiunea de a crea videoclipuri mai lungi de până la trei minute.
Creatorii de conținut au discutat cu reprezentanții companiei și au dezvăluit că au nevoie de timp suplimentar pentru a-și aduce conținutul la viață, fără a-l diviza în videoclipuri precum „Apreciază și urmărește partea 2”. Funcția a fost deja testată cu unii utilizatori, dar acum se așteaptă să fie lansată la scară largă.
Introducerea videoclipurilor mai lungi, în loc de a împinge creatorii de conținut să investească în mai multe serii, ar putea duce utilizatorul final la cheltuieli de până la trei ori mai mult în aplicație, urmărind videoclipuri, care este de fapt ți obiectivul final pentru TikTok, să mențină angajamentul la maxim.