La începutul lunii februarie, Google a decis să renunțe la promisiunea de a construi jocuri narative pentru cloud, însă planurile companiei par să revină la normal. Potrivit unui interviu acordat unei publicații americane, Google l-a angajat pe fostul director de design al gigantului tehnologic, Kim Swift, cunoscut pentru industria jocurilor.
Compania a anunțat recent că își actualizează serverele xCloud la cel mai recent hardware Xbox Series X în locul vechilor servere Xbox One S pe care le folosea înainte, ceea ce ar trebui să îmbunătățească semnificativ calitatea. În esență, jocurile de pe servicii cloud precum Google Stadia, Amazon Luna și Microsoft xCloud au fost concepute pentru a rula pe console și PC-uri existente, astfel încât singurele beneficii pe care le poți obține în general din cloud sunt timpii mai rapizi de încărcare.
Documentele interne ale Microsoft au sugerat că jocurile cloud nu au fost o preocupare majoră în 2019, având în vedere că întreaga categorie a adus în jur de 300 de milioane de dolari în acel an, majoritatea provenind de la Sony PlayStation Now. (Google Stadia nu a fost lansat decât în noiembrie 2019.)
În acest context, Microsoft a comentat, de asemenea, că nici Sony, nici Google nu au fost considerate profitabile. Și totuși, categoria a înregistrat o creștere de 167% în acel an.