Compania vrea sa isi extinda activitatea publicitara, astfel ca este in cautare de noi parteneri in Europa. Producatorul lanseaza pe piata programul Huawei Ads care le permite agentilor de publicitate si dezvoltare sa gaseasca clienti in baza de utilizatori a companiei care se cuprinde aproximativ 700 de milioane. Noul program va permite, de asemenea, dezvoltatorilor sa integreze Huawei Ads in aplicatiile lor pentru venituri suplimentare.
Agentii de publicitate din programul Huawei Ads vor putea ajunge la clienti potentiali din 20 de aplicatii Huawei, inclusiv Galeria de aplicatii Huawei. Pentru agentii de publicitate din Europa care vor adera la programul Huawei Ads, gigantul tehnologic va oferi stimulente, inclusiv credite publicitare gratuite, reduceri si sesiuni de instruire. Totodata, expertii vor putea ajuta agentii de publicitate la configurarea si optimizarea anunturilor.
Pe baza actualilor parteneri Huawei Ads, printre care se numara Air China, BMW, Dior, Lexus, Gucci, KFC, TikTok, Pepsi, Disney si Puma, se pare ca brandurile globale vor beneficia in mare parte de programul de publicitate.