Gigantul mass-media a anuntat joi ca si-a depasit unul dintre cele mai mari obiective de mediu si anume, acela ca a reusit sa reduca emisiile de gaze cu efect de sera cu 94% in 2020. Anterior, se angajase sa reduca emisiile de incalzire a planetei cu 75%.
Facebook a anuntat, de asemenea, ca a atins un alt obiectiv: acum achizitioneaza suficienta energie regenerabila pentru a acoperi 100% din operatiunile sale globale, care includ birourile si centrele sale de date, insa asta nu inseamna ca toate operatiunile sale sunt de fapt alimentate cu surse regenerabile precum energia solara si eoliana, cel putin pentru moment.
Urmatorul sau obiectiv este acela de a atinge emisiile nete zero pana in 2030 pentru intregul sau lant de aprovizionare si alte emisii indirecte care provin din lucruri precum calatoriile si deplasarile angajaților. Pentru a atinge acest obiectiv, compania spune ca a dezvoltat standarde de mediu pentru furnizorii sai si intentioneaza sa se bazeze mai mult pe tehnologiile emergente care extrag dioxidul de carbon din aer.
Recent, Facebook a incercat sa limiteze dezinformarea despre schimbarile climatice pe platforma sa. Anul trecut, a lansat un „Centru de informare in domeniul stiintelor climatice” in unele tari.