Conform unui raport recent, LinkedIn a confirmat ca lucreaza la o caracteristica de tip Clubhouse pentru platforma sa, deoarece baza sa de utilizatori a cerut mai multe modalitati de comunicare.
Clubhouse este o platforma de socializare bazata pe audio-chat, unde utilizatorii pot asculta conversatii si interviuri, similar cu un podcast, insa experienta este live si prezinta un strat suplimentar de exclusivitate. Drept urmare, LinkedIn a lansat recent un nou „Mod Creator” care permite utilizatorilor sa-si seteze profilurile folosind caracteristici sociale precum Povesti si videoclipuri LinkedIn Live.
Camera din cadrul Clubhouse seamana cu o videoconferinta, insa cei mai multi decid sa nu ia parte la discutiii. De asemenea, odata ce conversatia s-a incheiat, camera este inchisa.
„In lunile următoare”, a spus compania intr-o postare pe blog, „Spotify va evolua si va pune la dispozitia utilizatorilor o experienta audio live imbunatatita pentru o gama mai larga de creatori si fani” Prin această nouă experienta live, Spotify va oferi o serie de programe sportive, muzicale si culturale, precum si o serie de functii interactive care permit creatorilor sa se conecteze cu publicul in timp real.
„Le vom oferi sportivilor profesionisti, scriitorilor, muzicienilor, compozitorilor, podcast-urilor si altor voci globale oportunitati de a gazdui discutiii in timp real, dezbateri, sesiuni de Q&A si multe altele”, a mai adaugat compania.
Multe alte aplicatii si platforme lucreaza in prezent la caracteristici de tip Clubhouse, inclusiv Slack, Discord, Facebook si Telegram. Mai ramane doar o chestiune de timp pana aceste camere audio sa devina la fel de populare ca Povestile, pe care Spotify si LinkedIn le au deja.