Potrivit unui studiu realizat in Statele Unite ale Americii, loialitatea utilizatorilor Apple este mai mare ca niciodata, comparativ cu cea a dispozitivelor Android, care in ultimul timp, a inregistrat o continua scadere.
Serviciul de vanzare SellCell a intervievat 5.000 de utilizatori americani, iar rezultatele dezvaluie ca strategia Apple de a se axa pe confidentialitatea datelor a fost un succes. Studiul a demonstrat ca 91.9% dintre cei care folosesc telefoane iPhone, adica 9 din 10 utilizatori, ar fi dispusi sa achizitioneze in continuare un produs de la Apple. Se pare ca brandul de lux a inregistrat o fezabilitate record in ultimul timp. De celalta parte, restul concurentilor care ofera produse cu un alt sistem de operare au observat o descendenta vizibila pe scara valorilor.
Se pare ca producatorul stie cum sa-si tina utilizatorii aproape. Cei care au invocat motive legate de poluarea ecositemului sau nemultumiri in ceea ce priveste noua platforma reprezinta 21, respectiv 10% din total, pe cand restul de 61% dintre acestia pur si simplu se declara multumiti de produsele Apple si nu vor sa faca o schimbare in acest sens. Printre cei care aleg alte branduri, 46% se orienteaza spre produsele de Samsung si 35% spre productia Google Pixel.
Totodata, gigantul Samsung, care a inregistrat intr-un studiu anterior peste 85% loialitate din partea utilizatorilor, a scazut in 2021 cu pana la 74%. Majoritatea utilizatorilor care renunta la Android se orienteaza spre achizitia produseleor de la Apple, iar 31,5% dintre acestia isi motiveaza alegerea, facand referire la securitatea datelor ca motiv principal.