Pandemia a contribuit semnificativ la devotamentul fanilor Apple față de brand

Potrivit datelor analizate de pe urma unui sondaj anual MBLM care studiază efectele COVID-19 asupra loialității mărcii, pandemia nu a făcut decât să consolideze legătura fanilor Apple cu gigantul american, clasându-l în topul preferințelor. 

Analiștii din spatele sondajului au acoperit 100 de mărci din zece industrii diferite, studiind modul în care au evoluat tendințele de fidelizare a consumatorilor, bazate pe 3.000 de cetățeni americani. În evoluția Apple s-a putut observa unul dintre cele mai interesante tipare vizibile.

Potrivit unui raport publicat de AppleInsider, gigantul tehnologic a fost singura companie aleasă atât de bărbați, cât și de femei, ca fiind una dintre primele trei mărci favorite. Pentru femei, Apple a fost prima alegere, în timp ce pentru bărbați, a ajuns pe locul trei după YouTube și Samsung. 

Apple nu este singurul brand popular de pe piață în ceea ce privește disponibilitatea gadgeturilor, însă a reușit să obțină ceva destul de incredibil atât pe piața din SUA, cât și la nivel mondial. Este vorba despre o societate dependentă emoțional de o linie relativ scumpă de produse tehnologice. 

Loialitatea fanilor Apple a crescut în mod constant de la an la an, procentul utilizatorilor crescând de la 41% la 51% în timpul pandemiei anul trecut, iara cum, Apple se mândrește cu un procent de 52%. Gigantul tehnologic preia conducerea în „împlinire”, „îmbunătățire”, „ritual” și „identitate”, se arată într-un articol publicat de PhoneArena.Cu toate acestea, Apple a pierdut la capitolul „nostalgia” față de Disney și Hershey’s. 

Articolul precedent

Ce se mai aude despre proiectul Apple Car produs de gigantul american?

Apple avertizează că vibrații motoarelor puternice pot deteriora camerele iPhone

Articolul urmator