Elon Musk duce publicitatea la următorul nivel

Elon Musk este bine cunoscut pentru declarațiile sale adesea controversate, iar acum are o nouă propunere: promovarea în spațiu. Alături de Samuel Reid, CEO al GEC, antreprenorul de origine sud africană își dorește ca începând cu anul următor să ofere oamenilor posibilitatea de a proiecta reclame în spațiu prin intermediul rachetelor sale SpaceX.


Plata se face prin jetoane achiziționate prin bitcoin. Vor exista mai multe tipuri de jetoane care vor influența pixelii, astfel, cele Beta și Rho vor fi necesare pentru afișarea reclamei pe ecran, pe când cele Gamma și Kappa vor influența culoarea și luminozitatea. Pentru a stabili durata afișării reclamei se vor folosi jetoanele XI.


Samuel Reid a declarat pentru cei de la Business Insider că încearcă să realizeze un serviciu prin care să se democratizeze accesul la spațiu și oricine să poată participa. Până în momentul de față nu au fost stabilite, totuși, multe detalii importante precum dimensiunile anunțurilor, câte vor putea fi proiectate în același timp, care sunt costurile implicate, care va fi necesarul de energie și impactul asupra mediului. GEC, compania condusa de Reid, este cea aflată în spatele satelitului Doge-1 considerată de Elon Musk prima criptomonedă în spațiu.

Sursă foto: latimes.com

Articolul precedent

Cât credeți că sunt dispuși românii să plătească pe un smartphone?

UE vrea să introducă un singur tip de adaptor AC pentru toate produsele smartphone vândute în spaţiul comunitar

Articolul urmator