Producătorul sud-coreean a lansat la începutul anului noile telefoane din seria Galaxy S21: S21, S21 Plus și S21 Ultra. Potrivit rapoartelor, vânzările sud-coreenilor nu s-au ridicat la nivelul așteptărilor, în ciuda faptului că s-au lăudat cu performanțe greu de egalat în rândul altor producători de pe piața smartphone-urilor.
În primele 6 luni de la lansare, compania a vândut 13,5 milioane de modele S21, o scădere cu 20% față de ce a reușit generația anterioară și un declin de 47% față de generația S10. De asemenea, la o lună după lansare, Samsung a vândut 590.000 de modele S21. Deși cifrele de atunci promiteau un început bun, interesul clienților față de noile dispozitive a scăzut treptat, astfel că abia după cinci luni de la debutul oficial, sud-coreeni au atins borna de 10 milioane de unități vândute.
Având în vedere noile dispozitive care vin din spate, Samsung speră ca anul acesta să recupereze teren cu modelele pliabile, potrivit analiștilor. Pentru anul acesta, lansarea unui nou Galaxy Note nu va mai avea loc. În ciuda faprului că Samsung este un producător renumit, alte companii rivale au început să crească pe piața telefoanelor. În 2021, performanța Xiaomi, care a reușit să surclaseze Apple și Samsung pe piața din Europa, a ajuns la o cotă de piață de 25,3%.