Facebook și Ray-Ban dezvoltă un nou produs smart glass bazat pe realitate augmentată

Informația potrivit căreia următoarea pereche de ochelari bazată pe realitate augmentată va fi lansată de Facebook în parteneriat cu brandul Ray-Ban a fost confirmată chiar de Mark Zuckerberg, directorul companiei. Deși producătorii n-au dezvăluit încă perioada de lansare, zvonurile spun că va avea loc în cea de-a doua jumătate a acestui an. 

Facebook nu a oferit încă detalii specifice despre noua pereche de ochelari, însă putem trage câteva concluzii analizând designul generic, bazat pe schițele din spatele Project Aria. Noul produs nu va dispune de un ecran dedicat pentru afișarea de informații și nu va intra în categoria dispozitivelor pentru realitate augmentată. Pentru a funcționa, ochelarii au nevoie de conexiune permanentă la smartphone, la fel ca produsele rivale Snap Spectacles și Amazon Echo Frames.

În ultimii ani, eforturile companiei de a scoate pe piață un produs capabil să  integreze funcții de realitate augmentată cu serviciile platformei de socializare au început să se concretizeze, însă nu se știe dacă ochelarii dezvoltați cu brandul Ray-Ban vor fi rezultatul mult dorit. În viitorul apropiat, Facebook vrea să pună bazele unei platforme tehnologice multi-modale, capabilă să combine realitatea cotidiană cu spații bazate pe realitate virtuală, unde participanții pot face cumpărături, munci și socializa cu alți utilizatori ai platformei de socializare, informează Go4it. 

Sursă foto: gadgetzone.ro

Articolul precedent

Căștile GravaStar Sirius Pro vin cu un accesoriu de top

Google elimină numeroase aplicații din Play Store

Articolul urmator