Pinterest a declarat joi că își actualizează politicile publicitare pentru a „interzice toate anunțurile cu limbaj și imagini de pierdere în greutate”, relatează The Verge. Compania a declarat într-o postare pe blog că noua politică are la bază îndrumări oferite de Asociația Națională a Tulburărilor Alimentare (NEDA), ale cărei cercetări indică un număr crescut al tulburărilor și alimentelor nesănătoase, observate la tineri pe timpul pandemiei.
Pinterest susține că este „singura platformă majoră care interzice toate reclamele despre produse de slăbire” și că noile reguli se bazează pe politicile publicitare existente ale companiei împotriva rușinării corpului și a producătorilor neavizați. în același context, în 2019, Instagram a restricționat conținutul de scădere în greutate și anumite tipuri de intervenții chirurgicale estetice de la utilizatorii sub 18 ani.
Pinterest a fost una dintre cele mai avansate platforme de socializare în ceea ce privește conținutul dăunător sau înșelător din anunțurile sale. În 2016, a interzis anunțurile pentru „conținut sensibil, inclusiv outfituri adecvate și inadecvate”. A încetat să difuzeze reclame politice în 2018 și, în 2019, Pinterest a fost una dintre primele companii de socializare care a blocat conținutul anti-vaccinare, pentru a preveni răspândirea dezinformării pe platforma sa.