Șeful Adam Mosseri, executivul Facebook responsabil de Instagram, a vorbit despre planurile companiei dedicate pentru a doua jumătate a lui 2021. Într-un material video, Mosseri a prezentat câteva dintre schimbările care vor veni pe Instagram în următoarele luni și obiectivele asupra cărora compania se va concentra pe viitor.
Având în vedere că Instagram nu mai este doar o aplicație de partajare a fotografiilor, compania se va concentra pe mesageria privată, comerţul electronic şi factorii de influenţă, în locul pilonului său original de prieteni care postează fotografii într-un feed. Mai mult decât atât, va aduce modificări axate pe materiale video, cum ar fi videoclipuri pe ecran complet, primele pentru dispozitive mobile și conținut video prezentat pe cronologia pe care este posibil să nu o urmăriți.
Instagram va prioritiza, de asemenea, mesageria privată, comerţul electronic şi factorii de influenţă, în locul pilonului său original de prieteni care postează fotografii într-un feed, a spus Mosseri într-un videoclip postat online.
Niciuna dintre modificările menționate mai sus nu ar fi o surpriză pentru oricine a folosit serviciul în ultimii ani. Pe măsură ce concurența din jurul acesteia a evoluat, compania s-a schimbat constant și s-a transformat pentru a urma ultimele tendințe. Versiunea actuală a aplicației este greu de recunoscut, cu toate lucrurile noi care au fost abordate.