Șeful diviziei Facebook de realitate virtuală, Hugo Barra, s-a alăturat companiei de social media în 2017, ocupând rolul de coordonator pe departamentul Oculus VR. În 2019, a ocupat funcția actuală, însărcinat cu misiunea de crea un ecosistem global de parteneri AR/VR cu sediul în New York, care a devenit în cele din urmă parte a Facebook Reality Labs.
Se pare că șeful diviziei de realitatea virtuală părăsește compania înainte ca Facebook să lanseze prima sa pereche de „ochelari inteligenți”, despre care a spus anul trecut că ar fi un produs de marcă Ray-Ban. Hugo Barra a promovat proiectul pe Twitter în septembrie anul trecut, însă nu a oferit o dată exactă. Acesta a adăugat la vremea respectivă că dezvoltarea ochelarilor inteligenți a devenit „principala sa atenție la Facebook”, potrivit The Verge.
Facebook a încercat să tempereze așteptările cu privire la ochelarii inteligenți, astfel că în martie, David Wehner, directorul financiar, a declarat în cadrul unei conferințe că ochelarii nu vor oferi încă tehnologia RA pe care compania speră să o atingă în cele din urmă.
Mark Zuckerberg i-a mulțumit lui Barra pentru munca sa într-un comentariu la postarea de pe Facebook a lui Barra: „Îți mulțumim pentru tot ceea ce ai făcut pentru a construi următoarea platformă de calcul și întregul ecosistem din jurul ei. Am învățat atât de multe lucrând cu tine și sunt încântat să văd ce vei construi în continuare”.