Tappy, cea mai nouă soluție tehnologică dedicată promoțiilor

Criza majoră cauzată de pandemie a obligat companiile să reacționeze rapid și să se adapteze la provocările unice, dar și la digitalizarea accelerată.

Astfel, pentru a reinventa campaniile promoționale și a simplifica interacțiunea directă cu consumatorul final, agenția de publicitate Godmother a creat Tappy, primul promoter digital din România.

Construcția, care a durat 9 luni, a dus la un proces automatizat, o mecanică sigură, un cost mai mic comparativ cu o promoție clasică și un sistem complex care să nu poată fi fraudat.

Cum funcționează

Robotul are 6 rafturi și 9 coloane ajustabile, iar pe fiecare raft încap până la 45 de produse diferențiate. De asemenea, temperatura interioară este controlată până la 4 grade. Produsele sunt livrate din aparat către participant prin intermediul unui lift, astfel încât să rămână protejate.

Participanții la promoții merg la aparat, scanează bonul de cumpărături, iar aparatul recunoaște produsele de pe bon care sunt participante la promoție. Este identificat un cod unic aflat pe bon pentru a evita scanarea de două ori a acestuia. Pe baza unui algoritm de câștig setat de branduri, cumpărătorii pot câștiga premii instant. Datele celor mai puțin norocoși rămân înregistrate pentru tragerea la sorți unde se pot câștiga premii mai mari, dacă promoția prevede.

“Tappy este un proiect care presupune colaborarea între branduri, retaileri, agenții. Retailul modern reprezintă peste 75% din comerțul românesc, iar noi am căutat să aducem inovația la nivel de experiență pentru consumatorii din centrele comerciale. Suntem siguri că putem ajuta brandurile să implementeze promoții eficiente și sigure, soluția noastră fiind foarte flexibilă și customizabilă” a explicat Valentin Văcăruș, Managing Director, Godmother.

Toate aparatele sunt conectate la internet, campaniile se setează individual în funcție de fiecare brand și stocul premiilor este refăcut zilnic sau chiar de mai multe ori pe zi, la final obținându-se un raport cu datele semnificative pentru acțiunea in-store.

Aici poate fi accesat linkul pentru a vedea cum funcționează: https://www.youtube.com/watch?v=uE3nGhpNCdA&feature=youtu.be&ab_channel=GodmotherAgency

Articolul precedent

Apple iPhone 13 va avea o cameră mai mare și dimensiuni mai groase

SpaceX va instala terminale Starlink la centrele de date Google Cloud

Articolul urmator