Netflix, unul dintre cele mai mari servicii de streaming, observa o stagnare a noilor abonamente, din cauza faptului ca platforma de divertisment prezinta mai putine emisiuni dupa un an de productii intarziate.
Compania americana detine in prezent 208 milioane de abonati la nivel mondial, in crestere fata de trimestrul trecut cand s-au inregistrat 204 de milioane. Chiar daca cifrele nu au scazut dramatic, reprezinta o incetinire subtantiala in comparatie cu credterea rapids pe care Netflix a inregistrat-o in aceeasi perioada a anului trecut, cand a adaugat de patru ori mai multi abonati noi.
Initial, s-a crezut ca Netflix va atinge borna de 210 milioane de abonati pana la sfarsitul primului trimestru, dar a scazut cu 2 milioane, rezultatele fiind raportate in versiunea de castiguri Netflix din primul trimestru al acestui ani.
Cresterea lenta a abonatilor se asteapta sa continue si in trimestrul urmator, Netflix estimand doar 1 milion de abonamente suplimentare, spre deosebire de anul trecut cand a inregistrat 10 milioane in al doilea trimestru. Analizand situatia actuala, compania va avea de recuperat daca doreste sa se extinda in continuare in acelasi ritm ca in anii trecuti.
Potrivit surselor, se pare ca nu doar Netflix se confrunta cu astfel de constrangeri rezultate de pe urma pandemiei. Concurenta directa formata de HBO Max si Disney Plus continua sa publice titluri mari in mod regulat. Netflix a explicat ca trimestrul sau a inceput in forta, datorita productiilor Bridgerton, Lupin si Cobra Kai, dar, evident, nu a avut suficiente rezultate pentru a tine pasul cu cresterea sa anterioara.