Compania de publicitate Mirriad a pus bazele unei noi tehnologii CGI care permite brandurilor sa isi plaseze produsele noi in filme si emisiuni TV. Creata de un serviciu chinez de streaming, specialistii anticipeaza ca noua tehnologie de plasare a produselor retroactive ar putea deveni populara si in industria muzicala, prin adaugarea de noi logo-uri si reclame, avand in vedere ca artistii incearca sa obtina venituri din videoclipurile muzicale existante.
Pentru cei care nu stiu, CGI iti poate urmari istoricul din motoarele de cautare pentru a-ti introduce reclame in filme, in functie de specificul fiecarui utilizator, realizat pe baza cautarilor din mediul online, insa Mirriad nu este singura companie care abordeaza acest tip de tehnologie. Se pare ca Ryff, o alta companie de advertising explica chiar modul in care poate sa adapteze noile reclame la spectatorul individual, pe baza istoricului.
Potrivit noii tehnologii, anunturile care apar pe internet pot patrunde si in cadrul filmului, astfel personajele pot purta diferite accesorii preluate din istoricul motoarelor de cautare sau ar putea aparea un panou publicitar cu bautura preferata in anumite scene din productie.
Cu toate acestea, nu toate tehnicile CGI s-au dovedit eficiente, iar un exemplu in acest sens poate fi productia muzicala Cats, cu care producatorii s-au laudat, insa noua tehnologia ar putea fi motivul pentru care filmul a fost un esec. Tom Hooper, regizorul productiei a vrut sa transpuna musicalul lui Andrew Lloyd Webber in vremurile noastre. In acest sens, producatorul a promis o tehnologie CGI de ultima generatie, dar si o diversitate de stiluri muzicale.