Meizu a lansat la inceputul lunii martie doua flagship-uri cu motor Snapdragon 888, dispozitivele fiind lansate la nivel global in cursul saptamanii trecute. Meizu 18 si Meizu 18 Pro se vand de catre retailerii din toata lumea si, potrivit companiei, 45% dintre utilizatorii care cumpara telefonul sunt fosti utilizatori Apple. Declaratia a aparut pe profilul oficial Meizu de pe Weibo, unde compania a intampinat noii utilizatori.
Datele au fost culese de la retailerii din online care recunosc ca in locul smartphone-ului Meizu 18 de cele mai multe ori era un iPhone. Exista, de asemenea, o aplicatie care ajuta utilizatorii noi sa-si transfere toate datele si care alimenteaza mai multe informatii in baza de stocare Meizu.
Ambele telefoane vin cu numeroase specificatii interesante, cum ar fi ecranele si numarul mai mare al camerelor. Cu toate acestea, fanii de pe Weibo au comentat, sustinand ca motivul esential care a stat la baza alegerii lor a fost politica cu zero anunturi pe care o are Flyme OS 9, in timp ce toti ceilalti producatori vin cu notificari nedorite.