LinkedIn si Spotify lucreaza si la functii de tip Clubhouse

Conform unui raport recent, LinkedIn a confirmat ca lucreaza la o caracteristica de tip  Clubhouse pentru platforma sa, deoarece baza sa de utilizatori a cerut mai multe modalitati de comunicare. 

Clubhouse este o platforma de socializare bazata pe audio-chat, unde utilizatorii pot asculta conversatii si interviuri, similar cu un podcast, insa experienta este live si prezinta un strat suplimentar de exclusivitate. Drept urmare, LinkedIn a lansat recent un nou „Mod Creator” care permite utilizatorilor sa-si seteze profilurile folosind caracteristici sociale precum Povesti si videoclipuri LinkedIn Live. 

Camera din cadrul Clubhouse seamana cu o videoconferinta, insa cei mai multi decid sa nu ia parte la discutiii. De asemenea, odata ce conversatia s-a incheiat, camera este inchisa.

„In lunile următoare”, a spus compania intr-o postare pe blog, „Spotify va evolua si va pune la dispozitia utilizatorilor o experienta audio live imbunatatita pentru o gama mai larga de creatori si fani” Prin această nouă experienta live, Spotify va oferi o serie de programe sportive, muzicale si culturale, precum si o serie de functii interactive care permit creatorilor sa se conecteze cu publicul in timp real. 

„Le vom oferi sportivilor profesionisti, scriitorilor, muzicienilor, compozitorilor, podcast-urilor si altor voci globale oportunitati de a gazdui discutiii in timp real, dezbateri, sesiuni de Q&A si multe altele”, a mai adaugat compania. 

Multe alte aplicatii si platforme lucreaza in prezent la caracteristici de tip Clubhouse, inclusiv Slack, Discord, Facebook si Telegram. Mai ramane doar o chestiune de timp pana aceste camere audio sa devina la fel de populare ca Povestile, pe care Spotify si LinkedIn le au deja. 

Articolul precedent

Xiaomi dezvaluie un nou logo si o noua identitate de marca

Google Maps primeste navigare AR, interfata de utilizare pentru noi indicatii si multe altele

Articolul urmator